L'año 80, o Grupo Alto Aragón de Jaca nos sorprendeba a tos sacando un disco que tenió ésito a escape: "En recuerdo a unas vals". Trayeba una docena cancións, y a que lo ubriba no yera otra que a jota de Ansó. Ísta yera a portada:
A no tardá, en a mayó parte casas ansotanas se heba cumpráu o caset, que yera o que se teneba antonces pa escuitá musica, ¡y gracias!, y así estiemos escuitándolo una y otra vegada. Jotas, palotiáus, albadas, boleros, o villano, San Lorenzo... O disco teneba una miqueta de todo y yera muito entreteníu.
A jota de Ansó se pilló luego en Casa Villa pa fé os pregóns que antis feba tío Aguacil, y de ixa traza ixe soníu pasó a formá parte de o día a día ansotano, fendo que estiéramos tos atentos al sentilo pa escuitá o que anunciaban:
Me siento orgulloso de haber sido la voz solista del grupo folclórico Alto Aragón para la jota de Anso y el resto de piezas que forman parte de ese disco. Así mismo de haber presentado en sus primeros años el desfile de la exaltación del traje ansotano. Con todo mi afecto. Javier Ferrer
ResponderEliminar